Lördag

Denna dag började ganska tidigt, 4:30 på morgonen lättare sagt. Jag och farsan skulle dra till stockholm för att handla till affären. haha vi tog den stora lastbilen dit.. sen på vägen var vi tvungna o kolla ifall vi kunde komma upp i 160km/h med den haha... tro mig testa alldrig det med en 12meters lastbil... iaf var vi framme där och handla mat och frukt och grönsaker....värsta godis affärerna de har där.

Vi handlade för runt 67 000kr blev typ 6 pallar.. kommer lite bilder nu.

Haha våran lastbil;D


Grönsaker och frukt groccisten



Sedan handlade vi på axfood också...



Läsk grossicten.



När vi änligen var klara lastade vi på pallarna haha,,,


Så fråga mig inte varför jag inte uppdaterar bloggen för jag hinner knappt sova på dagarna....chill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0