Måndag

Vakna runt halv 8, ville verkligen fortsätta sova men men... 8:30 var jag i skolan och fick reda på att vi Inte har jävla lektion. Sen blev det lite cs med noor o jocke. Efter det bjöd jag linda och vera till Spicy Hot ;) Haha tog extra stark krydda på min och veras.. Fyfan man fick nästan tårar i ögonen xD sen blev det lite mer cs på skolan innan jag skulle dra hem.

När jag väl väntade på busshållplatsen hände nåt;) vad får ni fråga om mig hehe.
Bjuder på denna


haha redå att hugga i;) så gulliga och hungriga<3


Kommentarer

Postat av: Anonym

Big-MaMa

2009-03-19 @ 22:18:13

Postat av: gordon

haha ser ut som linda har blivit slagen runt ögat:P:D

2009-03-19 @ 22:48:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0