Tisdag...

Orkade inte ens vakna idag, gick o la mig runt 6 på morgonen igår. På vägen till skolan träffa jag vera som förhörde mig haha;) hennes frågor var ju värre en polisens. Skoja bara haha de bra o ha nån att prata med<3

Iaf var det samma tråkiga lektioner hela dagen. Fick bli lite cs då och då för att liva upp dagen. Sen kom emma o vera så de blev lite bättre. En viss person blir visst kåt av att slå mig haha;D sen drog jag till advokatbyrån och fixa lite saker. Sen var jag på new yorker o mq  kika på lite kläder. Sen blev det bussen hem. käka lite sen tränade jag lite och nu är jag trött som fan och kommer tuppa av any minute...Peace


Kommentarer

Postat av: Mjo

Jag Antecknar vvad du har gjor tbre

2009-03-18 @ 14:50:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0