Torsdag/Valborg

 

Yes, torsdagen är äntligen här och det är dags för valborg.. Blev chill på skolan idag. Vi hade bara en lektion, fett. Slutade runt 12;)

De va inge gott mat på skolan , så jag tog ut linda o vera på dejt haha. Fast linda ville tydligen gå på dejt med Efrem så hon drog. Vi fortsatte äta o snacka, sen chilla vi där och snacka, kul vare<3

Sen tog vi bussen hem, fixa i ordning lite grejjer innan vi drog till tivolin med mamma och syskonen. Brorsan ville åka karuseller så vi åkte allihop haha, sen vann jag en massa gosedjur och en stor marabou<3.

Kl 8 tände de majbrasan så vi gick dit, träffade vera och hennes familj där:) gullit. Efter majbrasan fortsatte vi att åka karuseller tills det var dags för fyrverkerierna. Efter att vi kollat på de så drog vi alla hem. Väntade på pappa som skulle komma hem runt halv tio för att köra mig till stockholm.

Pappa kom äntligen och körde mig dit, va framme runt 11:30. Sen åkte pappa tillbaka för att jag skulle sova över där.

I stockholm blev det fest hos Kashmin, de va skit många där, speciellt tjejer;) vi började tävla om vem som kan dricka mest haha men sara tyckte de var barnsligt hon och de andra satt framför tvn;D  kl 3 tuppade nästan alla av, alla låg på varandra för att det inte fanns plats xD på morgonen när jag vakna så kramade natasha om mig haha sen sa hon att hon trodde jag var hennes kudde hahaha<3 tack för en skitskön kväll grabbor o tjejer den va fet.... ni får vänta för flera bilder för min kamera batteri tog slut, väntar på att Sara ska skicka....Peace out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0